bilder från 2010

Ibland när jag behöver en bild till ett visst inlägg, så googlar jag mig själv/mina hästar/min blogg så får jag upp lite bilder som jag lagt upp på bloggen för länge sedan, men kanske inte har kvar på datorn. Idag, på jakt efter en av mina bilder, så råkade jag stöta på ett par gamla bilder på mig och Rico :)
 
Dessa bilder är från första hoppträningen, hösten 2010! Snacka om länge sedan nu! :) 
 
 
 
 
 
 
 
Det är kul att se tillbaka på det här, hur mycket vi förändrats - och förbättrats. I hoppningen vet jag inte vart vi ligger idag men rent ridmässigt - vilken skillnad! 

Kommentarer
Postat av: Amalia

Sjukt fin header!!

Svar: Tack! :D
Madde Andersson

2013-08-07 @ 16:04:23
URL: http://www.awdressyr.blogg.se
Postat av: Linnéa Björkström

Så små ni var! c':
Jag har tyvärr i stort sett inga bilder från mina ''tidigare'' år, däremot filmer från mina första år på ridskolan.. Det är överdrivet pinsamt D:

Svar: hahaha jaa samma här! men tack vare bloggen har jag både bilder och filmer från första tiden med Rico :)
Madde Andersson

2013-08-07 @ 16:11:12
URL: http://linneabjorkstrom.blogg.se
Postat av: Lina

Det var väl ungefär då (om inte exakt just det tillfället till och med?!) som jag såg er första gången :D ni har verkligen utvecklats!!

Svar: Ja det stämmer Lina! Tack :D
Madde Andersson

2013-08-09 @ 21:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0