Chilldag

Hittills idag har jag i princip bara chillat. Mamma och pappa red hästarna imorse så jag fick sovmorgon, diskade och gick till badet med hundarna. Sedan har jag varvat mellan att sitta inne med datorn och att ligga ute i solen, lösa lite korsord osv hehe. 
 
Tänkte nog cykla bort till hästarna efter middagen och göra lite Nh med Rico i hagen igen, som jag gjorde häromdagen. Så praktiskt att inte behöva släpa med Valle till ridhuset, att jag inte tänkt på det tidigare i sommar ;) 
 
Ikväll ska jag packa, och tidigt imorgon bitti åker vi hem med hela familjen, hundarna och hästarna, till Stockholm. Där återgår vi till det vanliga livet att ha lång resväg till stallet, och så börjar ju skolan snart också. 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Björkström

Dessa varma dagar smälter man bort av att bara existera! Så en chill dag kan man gott & väl ha : D

Svar: jaa det var så jag tänkte ;D
Madde Andersson

2013-08-02 @ 22:30:58
URL: http://linneabjorkstrom.blogg.se
Postat av: Sara Fryk

fina bilder på fina hästar!! :)

Svar: Tack så mycket!! :D
Madde Andersson

2013-08-08 @ 21:45:54
URL: http://sarafryk.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0