Letar liten tappsko i jättestor gräshage

 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej skulle du ha lust ha göra header + design till min nya blogg som jag har tsm med min kompis? Det skulle vara jätte snällt om du har tid och lust :) P.s såg på facebook att du gör headers och designer till bloggar :)

Svar: Hej! Om du mejlar [email protected] och gärna märker mejlet "bloggdesign" eller liknande, så kan jag skriva upp dig på "kö"´! :D Ska sätta igång med designerna nu så jag hinner med alla beställningar innan skolan börjar osv :)
Madde Andersson

2013-08-07 @ 20:56:13
URL: http://lyckasryttarna.blogg.se
Postat av: Jen & Johnny - en blogg om ett fullblod

Hehe, hittade du den?

Svar: Vi flyttade av flera olika anledningar. Men främst kanske för att det blev närmare för mig att ta mig dit och bättre träningsmöjligheter.

Svar: nej tyvärr inte! men vi ska fortsätta leta imorgon :)
Madde Andersson

2013-08-07 @ 21:18:56
URL: http://johnnyochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0