Ridbyxor, vinterhage och dator

* Häromdagen träffade jag Alice, och utöver att vandra runt på söder och äta på donken, så fick jag även mina nya helskodda ridbyxor från Whitaker, som Alice köpte i Falsterbo! :) Hade en sådan beslutsångest när jag skulle välja vilken färg men det blev ett par svart-röda, i samma storlek som jag har på mina andra whitakerbyxor. 
 
Först när jag tittade på dem så såg de sjukt små ut, men när jag drog på mig dem i stallet senare samma dag så passade de faktiskt :) Det känns dock lite ovant att gå omkring med helskodda byxor, då jag nästan bara ridit med knäskodda det senaste året. Tror ändå att de kommer bli jättebra att rida i :) 
 
Tänkte fixa bild på byxorna in action istället, när jag sitter i sadeln :) 
 
* Rico och Valle har fått stå i en-två dagar i deras vinterhage för det var problem med höet (stödfodringen) i den vanliga sommarhagen. Minus med vinterhagen är att den är snäppet mindre än sommarhagen och ligger närmre vägen, men där fanns i alla fall mer gräs så det var ju en tröst :) 
 
* På min födelsedag fick jag nästan bara pengar, vilket var precis det jag önskade mig :D Pengarna ska sparas och sedan läggas på en ny bloggdator. Den jag har nu sjunger på sista refrängen typ.. :) 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Björkström

Jag vill också ha en bloggdator! Själv lever jag med min burk (dock väldigt bra) & två skit laptopar.. De är knappt att jag kan ta i dem, de hatar verkligen mig :(

Svar: hahaha jaa det är ju verkligen på tiden nu att jag byter dator. Själva datorn i sig funkar väl i nuläget men den är "begagnad" (min mammas gamla jobbdator typ). Förr stängde den av sig själv lite hursomhelst haha :( Fast nu har laddningssladden faktiskt slitits så mycket att den GÅTT AV så pappa har typ satt ihop dem på ngt vis, vågar knappt röra den ur fläcken xD !
Madde Andersson

2013-08-07 @ 16:12:59
URL: http://linneabjorkstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0