Vänt lite på dygnet

Igår red ju mamma och pappa hästarna så jag och Lina och Alice träffades på eftermiddagen och kollade alla sagan om ringen filmerna i följd, med några promenader bort till mataffären under kvällen/natten för att köpa mer mat och godis som tog slut hela tiden hehe. Vi gick och la oss 5 imorse och sov till 12 sen åkte jag och Lina hem. 
 
Ska äta middag (egentligen är det lunch för mig) nu och samla på mig lite energi. Idag är planen att vi ska rida hästarna på volten. Får hålla alla tummar och tår för att Rico inte har en lika tittig dag idag, som senast. Och fokus ligger väl mycket på att få honom avslappnad i alla gångarter och att kunna rida honom genom den spökiga kortsidan utan större problem. Allt annat får bli en bonus att han går fint och är lydig och på hjälperna, mellan hand och skänkel osv. Fokus = att han är avspänd! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0