Positiv Ponny

Idag blev jag positivt överraskad av Rico, han skötte sig verkligen super från uppsittning till avsittning ! Och så är han ju så himla himla positiv också, och det smittade av sig på mig :D Det är ju trist hur jag underskattar Ponnyn, han är ju en riktig guldstjärna på alla sätt och vis :D
 
Vi skrittade i alla fall ut en sväng på gatorna och ängarna, sedan upp och trava på volten en stund. Övade på halter och lite övergångar både på uteritten och på volten. Han var så duktig så :)
 

Kommentarer
Postat av: louise

är han en ponny eller storhäst? :)

Svar: Han är en storhäst, men han är så liten (nära ponnymåttet) så jag brukar kalla honom ponny haha :D
Madde Andersson

2013-02-20 @ 11:22:30
URL: http://JustLikeADreamer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0