Sportlov

Och så är det (äntligen) sportlov ! :) Tiden har gått rasande fort. 
 
Denna helgens söndagslektioner hade blivit flyttade till lördagen, så det blev lite dressyr/markarbete (så gott det gick på underlaget) i lördags. Mamma och pappa red igår och idag ska nog jag till stallet och fixa och rida. Får hoppas att det fina vädret håller i sig ! 
 
Igår morse satte jag klockan tidigt för jag och mamma skulle åka och vara faddrar till två som ska flytta in i stallet snart. De skulle då få vara med på en morgonfodring med oss :) Mamma hade fullt sjå att svara på alla frågor och visa de runt osv, så jag fick göra det mesta grovjobbet, fodra, byta täcken mm ;) Utsläppet hjälptes vi alla åt med eftersom vi var så många. Hann också göra all mat till våra hästar + påbörjade mockning av Valles box. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0