Detta jullovet

Efter helgen börjar jag i skolan igen. Några börjar senare i veckan men min skola vill tydligen sätta igång så tidigt som möjligt - måndag morgon it is ! 
 
Med facit i hand har jag inte gjort ens hälften av alla saker jag tänkt göra nu på lovet. Mycket med bloggen har skjutits på och ännu är inte ny header och design klar, och ni som kommer som nya läsare kommer nog inte förstå att bloggen egentligen handlar om två pållar, inte bara en. Vill göra en "info om valle"-bildlänk i menyn, under Ricos, för det finns lite att berätta om honom också för nya läsare. 
 
Nåväl, ska försöka börja blogga lite mer nu. Detta har jag sagt hundra gånger snart men denna gången menar jag det verkligen, för blogga är riktigt roligt när man gör det ordentligt varje dag :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0