Kläder efter väder

Idag när vi skulle rida ut så var det himla kallt ute ! Och för första gången på typ hela vintern tog jag kylan på allvar och drog på mig lager på lager på lager. Thermoleggings + tjocka mjukisbyxor + funktionströja + fleece/ull tröja + tjock dunjacka + reflexfleecejackan ovanpå det ! Drog på en tomteluva ovanpå hjälmen som faktiskt täckte öronen ordentligt, och självklart hade jag dubbla ullstrumpor och varmfodrade jodhpurs ! 
   
Med andra ord hade jag verkligen bestämt mig för att INTE frysa idag. Och det gjorde jag inte heller :D Och inte var det alltför klumpigt heller :) 
 
Det blev i alla fall lite trav och galopp idag ute, fick driva på massor i galoppen så blev lite varm av det också :) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jen & Johnny

Brr kom precis hem från stallet (-18) och hade INTE klätt på mig så där mycket. Himla dumt egentligen men snart ska det tydligen bli lite varmare.

2013-01-24 @ 11:58:41
URL: http://johnnyochjag.blogg.se
Postat av: Frida

Åh Rico är så fin! Och tillsammans är ni perfekta!

Svar: Tack så jättemycket !! :D <3
Madde Andersson

2013-01-26 @ 14:06:11
URL: http://mylittleponi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0