Hästarna - 14/7

Idag fick jag äran att rida vår andra pålle ;) Mamma red Rico och jag fick då rida Valle. 
 
Vi provade att rida min mil-runda som jag brukar gå med hunden. Riktigt en mil är den inte när man rider från stallet, men hemifrån är den lite drygt 11 kilometer :) 

Det blev mycket trav, och tre galopper varav två som kändes som att de skulle spåra ur för min och valles del. Han är en riktig busponny i galoppen, kastar med huvudet och vill galoppera snabbare än snabbast. Men sista galoppen på hemvägen så hade han lugnat sig lite och då jobbade han faktiskt lite i galoppen också ;) 
 
Inga kossor mötte vi heller som tur var! Jag tycker de är så himla söta - men det tycker inte Rico och Valle haha! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Söt bild!

2013-07-14 @ 20:47:47
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0