Hästarna - de senaste dagarna

1/7: Idag red jag och Alice ut med pållarna på morgonen. Vi red på andra sidan järnvägen och travade och galopperade. Sista galoppen tog vi i en liten uppförsbacke och då fick jag chansen att gasa på Rico lite mer :) 
 
2/7: Idag red jag och Alice i ridhuset med pållarna på kvällen. Vi värmde upp med någon slags tävling/lekar..ish :P Rico blev lite glad och taggad av det och var villig att arbeta sen. Alice hjälpte mig lite i slutet med min sits och det var jättebra :D 
 
3/7: Det blev en lugn uteritt i skogen med mig, Alice, båda pållarna, hundarna och mamma. På hemvägen tog vi en galopp på fältet, annars var det bara skritt :) 
 
4/7: Idag var det dressyrlektion för Cissi igen. Var jättetrött redan innan jag började rida så kände att jag blev slarvig och gav inte 100% på lektionen, men jag är nöjd ändå för Rico har utvecklats och jag kände skillnad på galoppen idag. Det blev som vanligt väldigt kämpigt i galoppen, men idag tog han för sig mer framåt och lossnade lite fortare :) Fick även lite hjälp med sitsen i början, är taggad nu på att träna vidare och bli bättre :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0