Litet tips

Kan också ge er läsare som driver en egen blogg, ett litet tips. 
 
Jag brukar komma på de bästa idéerna till bloggen när jag är långt ifrån min dator. Det är sällan jag kommer på något bra när jag sätter mig vid datorn och tänkt blogga lite, då står det helt stilla! När jag är i stallet, solar, mockar, rider eller är ute på pw/springrunda tex. Jätteofta också när jag precis ska sova på kvällarna.
 
Det klurigaste när man finner inspiration såpass långt bort från datorn, tycker jag, är att komma ihåg vad det var man tänkte på. Mitt tips att skriva ner sina tankar i Anteckningar på telefonen. Det är himla smart faktiskt, har massa bloggidéer på lager i telefonen! När jag kommer hem och sätter mig vid datorn så kan jag då knåpa ihop inlägg utifrån anteckningarna :). 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Björkström

Sist jag var ute & sprang (en vecka sedan, fyskäms!), kom jag på maaaassa idéer! Och jag var smart nog & gjorde som du sa, skrev ned dom i anteckningar på mobilen. En riktigt lifesaver & skön paus i träningen : D

2013-07-19 @ 19:40:49
URL: http://linneabjorkstrom.blogg.se
Postat av: Erika Andersson

Så är det för mig också! I Falsterbo kom jag på massa inlägg att skriva och olika ämnen att skapa debatter om! :D

2013-07-19 @ 22:30:04
URL: http://eadressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0