Planering inför ridhuspass

Imorgon blir det ett ridpass i ridhuset hade vi tänkt. Jag funderar på om jag ska göra någon anridningsövning eller om jag ska försöka mig på att byta lite galopp över bommar, och kanske ta ett litet skutt i slutet om det går bra. Anridningsövningen kräver att någon hjälper till från marken att ändra avstånden vartefter, så kommer nog köra på det sistnämda ändå. 
 
Jag och Rico har ju inte hoppat alls sedan innan vintern någon gång, och tanken är väl nu att börja lite försiktigt med bommar och småhinder igen. Huvudsaken är att vi båda ska känna att det är roligt och enkelt, så vi tar det långsamt fram nu! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa - en satsande ryttare

Svar: Tyvärr så är det redan fullt! Men jag hör av mig till dig när jag behöver någon som gästbloggar, kanske kan vi göra ett länkbyte eller något annat någon gång om du skulle vara intresserad.
Många kramar
therider.horseworld.se

2013-07-15 @ 07:57:16
URL: http://therider.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0