Pw

Imorse sov jag ganska länge, och efter frukost gav jag mig ut på en pw med en av vovvarna. Hittade en runda som kanske blir bra att rida om man vill rida lite längre. Gick 1 mil och badade vovven i ån på hemvägen. Så blev hon nöjd också :) Åt massa frukt när jag kom hem, det är så underskattat! :)
 
 
Har fortfarande problem med min egna dator. Problemet är helt enkelt att laddaren inte funkar så datorn dör gång på gång om man försöker använda den. Tyvärr är det den datorn som jag har Photoshop installerat på, och mitt i allt detta har det kommit in ännu mer förfrågningar om design och headers. Ska verkligen försöka fixa det där, för är jättesugen på att sätta igång med alla designer.
 
Nu lagas det middag här hemma, jag ska ut i solen en vända till, sedan efter maten ska vi åka och rida :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Superfin blogg! Kommer kolla in mer här! Skulle vara jätte roligt om du tittade in på min :D

2013-07-12 @ 10:12:58
URL: http://Avana.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0