Shopping del 1: Kläder

Det jag köpte på Hööks ska jag också fota så snart jag kan, det blir i alla fall lite lättare än att fota kläderna ;) Jag har tagit bilderna själv med självutlösare på 10 sekunder. Måste sett rätt lustigt ut när jag sprang mellan kameran och platsen där jag skulle fotas, i klackar på gräs också haha! Men allt gick bra, inga brutna ben eller något ;) 

Ni får typ ursäkta att man ser lite lökig ut ;) Tog bilderna typ en kvart efter jag vaknat, fixade mig inte något innan.. ;) Bilderna med solglasögonen i slutet blev bäst för då hade jag vaknat lite :P 
 
 
Den ljusgröna kjolen och den mörkgröna klänningen är från Vero Moda. Linnet hade jag bara hemma, skorna är från skolavaslutningen, märket Chilli. 
 

Även om jag numera börjat gilla klänningar mer, så känner jag mig 100 gånger bekvämare och mer mig själv i mjukisshorts och en stor collegetröja ;D 

Mjukisshortsen och solglasögonen är från Gina Tricot. 
Collegetröjan "Flo rida" är från Only, superskön :) 

 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Jag har inte fått något :)

Svar:
Madde Andersson

2013-07-09 @ 18:45:24
URL: http://Gartunarider.blogg.se
Postat av: Lina

kjolen!! *heart-eyes*

2013-07-10 @ 00:56:00
Postat av: Malin Ottenbäck

Shortsen ser super mysig ut :)

2013-07-10 @ 08:45:30
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0