Sista veckan i Fänninge

Nu börjar ju våra sista dagar i Fänninge verkligen dra ihop sig. Bara en vecka kvar! :(
 
Att komma hem till Stockholm har både sina fördelar och nackdelar såklart. En klar fördel är att det blir närmre till vännerna hemma, har varit sjukt ensamt här ute på landet! Jag har ändå haft turen att få hit två av mina goaste vänner till Fänninge i sommar, men det finns också några där hemma jag saknar sjukt mycket! 
 
Till de lite tråkigare bitarna, vi kommer såklart återgå till att ha lång resväg till stallet igen. Med bil tar det lite drygt en halvitmme att åka till stallet, så varje dag spenderas minst en timme i bilen eftersom man måste räkna tur och retur + stockholms trafik. Man kommer inte direkt kunna ta apostlahästarna (haha) till stallet. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Björkström

Åh, vad trist! När mitt sommarlov är slut har jag 3min till ''mitt stall'', istället för 20min med bil som jag ahr just nu :)

2013-07-27 @ 21:37:12
URL: http://linneabjorkstrom.blogg.se
Postat av: Jen & Johnny - en blogg om ett fullblod

Jag är också himla sugen på lite Pay n ride-tävlingar. Hoppas det kommer några roliga i Stockholmsområdet i höst/vinter. Tycker det är lite dåligt med det. Var i Sthlm bor du förresten?

Svar: Södra Stockholm! :)
Madde Andersson

2013-07-29 @ 10:23:57
URL: http://johnnyochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0