Designfix

Riktigt länge sedan var det jag senast satt i timmar och gjorde en ny design från grunden. Har verkligen tröttnat på den jag har nu och jag tycker inte alls den mörka lila färgen passar till årstiden. Dessutom har jag bara bilder på Rico i headern, vilket känns lite orättvist mot Valle :) 
 
Har gjort väldigt annorlunda design mot vad jag haft hittills, har velat mycket fram och tillbaka (har skickat säkert över hundra snapchatbilder till goda vänner som fick ta alla svåra besluten) men tror att den här slutgiltiga versionen kan bli rätt bra. Den nya designen + allt annat smått och gott som kommer med den, byter jag till nu i början av veckan om allt går som det ska. Ska även dra igång en liten tävling i samband med det :D Ni får vara nyfikna en stund till, för jag tänkte inte visa någonting förrän ALLT är klart ;) 
 
 
Nu är det dags att sova så man orkar med de två sista dagarna i skolan. Godnatt på er! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din header är jätte fin!!
Älskar "citatet" där uppe i hörnet!
Sv: Åh tack! :)

2013-06-09 @ 23:27:51
Postat av: Evelinn Bladström

nääää, man ska va vaken :D

2013-06-09 @ 23:37:28
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0