Dressyrtränare i Stockholm?

Är på gång att inrikta mig mer åt dressyrhållet, och för att få en skjuts i rätt riktning skulle jag vilja ta en eller flera lektioner för någon duktig dressyrtränare. Så min fråga till er är om ni känner till någon bra dressyrtränare i södra stockholm? Kanske någon ni hört är bra eller tränat för själva och kan rekommendera? 
 
Det finns så otroligt mycket tränare häromkring men har inte själv en blekaste aning om de är "bra" eller inte, eller hur de lägger upp sina lektioner osv. Kan ju prova mig fram, men vore skönt att få ett namn att "börja" med. 
 
Detta är jag och Rico, i grunden ett hoppekipage som blivit sugna på mer dressyr.





Kommentarer
Postat av: Maja - wildpieces

Snygg häst! Ser ut att ha ett riktigt fint steg! :D

sv: Åh, tack! Ja, visst är den, det blir verkligen vackert! :)

Svar: tack så mycket! :)
Madde Andersson

2013-06-02 @ 20:53:21
URL: http://wildpieces.blogg.se
Postat av: Mariama

riktigt fin blogg! :)

2013-06-02 @ 21:05:38
URL: http://MariamaMbye.horsewold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0