Hästarna - 14/6

Idag var det den sista uteritten på Långängen innan sommarflytten. Jag och mamma red hästarna bort till galoppvägarna i skogen och travade och galopperade en del. Vi var ute i ungefär en och en halv timme, vilket var en väldigt lagom runda! 
 
I övrigt fixade vi en hel del i stallet idag, packade och fixade och städade. Det tog ett par timmar men det var skönt att ha det gjort för då blir det inte lika mycket imorn att fixa. 
 
På eftermiddagen/kvällen åkte jag till en kompis och åt god mat bland annat, och jag åkte inte hem och började packa förrän jag kom hem sent på kvällen. Men jag hann i alla fall packa klart allt som tur var :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0