Hemma

Är nu hemma från studentmottagningen + lite vandrande/sittande på söder med två vänner som också var på studentmottagningen :P Känns himla skönt att det är lov nu, och om tiden fortsätter gå lika fort som den gjort det senaste året känns det inte alls som att det är särskilt långt till studenten för mig själv. 
 
På Lördag åker vi till vårt landställe i Örebro med hästarna och där kommer vi vara ända till Augusti. Det är himla skönt att ha häst där, vi ser hagarna från vårt hus och har bara några få minuter att gå till stallet. Här hemma tar det ju en halvtimme med bil och mer än dubbla tiden med buss. Det känns bra att ha nära till hästarna så man har koll på dem och så. 
 
Enda negativa med att åka till fänninge är att jag inte har någon möjlighet att träffa några kompisar här i Stockholm på hela sommaren. Det hade varit skönt att vara hemma några veckor för den sakens skull. Men jag gillar ändå fänninge bättre, jag är lite lantlig av mig. Dessutom kommer det förhoppningsvis lite folk på besök under de veckorna vi är där ;) :D 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0