Ponny

 
Denna söta ponny har jag målat klart idag. Började för hur-länge-sedan-som-helst, men fick aldrig tiden eller orken att färdigställa den hehe. Om jag ska vara ärlig så gör jag sällan klart något jag påbörjat. Men denna bilden ville faktiskt bli mejlad till sin rätta ägare så jag gjorde klart den så gott jag kunde och skickade den i förmiddags. Känner mig lite ringrostig på att måla på datorn faktiskt, det enda jag målat det senaste året var lite blyerts och akryl på duk.. Behöver jag ens säga att även den är långt ifrån klar? ;) 
 
 
Att försöka blanda till en hyfsat fuxfärg med grundfärgerna i akryl var bland det svåraste jag gjort i mitt liv (haha!). Kommer bli riktigt intressant när jag ska fortsätta på målningen i sommar, och ska försöka blanda ihop exakt samma fuxbruna nyans igen. Björkarna var däremot en fröjd att måla.. :) 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Hehe tack, ska använda sitt tips om de med inläggen!^^
Mitt "problem" med ponnyn är bara att hon blir så nervös av att vara ute på promenader själv, men det är bara att träna bort ^^
Fin blogg btw, gjort designen själv? :)

Svar: Jaha okej :) Tack så mycket! Ja jag har gjort allt själv :)
Madde Andersson

2013-06-13 @ 12:25:41
URL: http://stinameyer.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0