Rosa design

Håller på och kodar och fixar på en (blivande söt, rosa) design nu. Helt plötsligt häromdagen började jag få förfrågningar om jag gjorde designer till andra osv. Tyckte det var en kul grej nu när det är sommarlov så jag gör lite gratis designer sålänge jag känner att jag har tid med det :) Det är bara att mejla om ni vill ställa er på kö hehe :) 
 
Jag hoppades verkligen att vår hammock skulle förflytta sig själv till den sköna skuggiga baksidan av vårt hus. Där hade jag kunnat sitta i timmar och designa och koda ute i friska luften! Tyvärr är jag för lat för att flytta den själv och jag tänker inte sitta på framsidan i solen heller haha, så blir kvar inne :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0