Förra året

För ett år sedan var det redan vår på Enliden.

Den 24:e Mars förra året löshoppade vi Rico med hjälp av en instruktör, och Rico fick en del beröm för sina fina framben, det var "helt fantastiskt väder ! Sålänge solen sken var det alldeles underbart, varmt och skönt ! :D :D :D".

Och dagen efter hopptränade jag för Therese i jättefint vårväder, och det var den bästa känslan dittills, problemet med vägringar var som bortblåst efter hoppvintervilan. Det var snöfritt och TORRT på volten, vi kunde rida i alla gångarter och en pay and jump var inplanerad.

Han gick då med ponnystoet Jenny i sin jättestora hage och han trivdes så bra med henne !  
 
Jag hade tänkt beställa en skön klubbjacka med Enliden logga på baksidan och mitt för- och efternamn på framsidan. Tur att jag inte gjorde det, med tanke på att Enlidens klubb nu har gått och bytt namn haha.. 
 
 
 
"Usch vad tiden går fort ... jag vill bara vara 15½ lite längre ! Snälla ?"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0