Ridbilder

 
Har varit lite snålt med ridbilder nu på sista tiden, sedan vi köpte Valle egentligen. När vi bara hade en häst så hade ju inte mamma och pappa något att göra i stallet medans jag red, om man bortser från mockning mm för det hann de göra medan jag gjorde i ordning hästen. Om jag red ut så gick de alltid med, och om jag red på volten så fotade eller filmade de ganska mycket. Men nu rider de ju Valle samtidigt som jag rider Rico så därför har det inte blivit någon fotografering. 
 
Det är lite tråkigt som bloggare att behöva lägga upp samma gamla bilder varje dag, jag har nästan inga fina dressyrbilder eftersom Rico inte har "släppt" riktigt i dressyren förrän nu ganska nyligen. Skulle verkligen inte tacka nej till lite nya fina dressyrbilder. Rico har ju till och med blivit riktigt fin i högervarvet, som alltid varit lite svårare. 

Och Valle har jag ju nästan inga bilder alls på, skulle behöva lite nya fina tills när jag ska uppdatera headern. 
 
Men jag håller alla tummar och tår nu för att det kommer bli lite nya bilder nu till våren och sommaren, när man kan rida ordentligt på volten också ! :) 
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Du får säga till om du vill att jag ska komma upp till enliden och fota någon dag innan ni flyttar :)

Svar: åh jaa vore jättesnällt !! :D Hoppas volten blir bättre snart så man kan göra något mer än skritta ;)
Madde Andersson

2013-03-11 @ 07:50:07
URL: http://ciccicarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0