Dressyrtävling på gång

De senaste veckorna/månaderna har jag verkligen hjärntvättat mig själv med LB:1 2006, för att programmet verkligen ska sitta trots mitt halvkassa minne. Nu har jag "tyvärr" gått och anmält mig till Enlidens klubbdressyr där den enda klassen var LC:1 2008. Programmen är väl rätt lika, och det kan både bli en fördel och nackdel för mig. LC:1an har ju många liknande vägar i programmet, som jag har övat på när jag ridit LB:1an. Men det är väldigt lätt hänt att jag blandar ihop dessa program. 
 
Tävlingen är redan på Torsdag så får plugga ordentligt på LC:1an nu så jag inte rider fel :P 
 
Bild från en gammal programridning på Enliden :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till :)

2013-05-05 @ 19:05:43
URL: http://malinottenback.blogg.se
Postat av: Sofia/Kanin

Lycka till Maddis!!!!!!!!!!<33333 Ska du vara med med Rico eller Valle? :D ;) Kram

2013-05-05 @ 22:56:17
Postat av: Ponnydressyr - Nathalie

Sv; Åh tack :)

2013-05-06 @ 19:29:15
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0