Hemmagjorda bokstäver

Ganska snart efter vi bytt stall insåg vi att ridbanan här inte hade några bokstäver. Bokstäver kan vara bra att ha när man ska rida program och andra övningar ;) Blev lite pysslig och gjorde egna hemmagjorda bokstäver som jag och en kompis hjälptes åt att sätta upp igår. 
 
Jag skrev ut två bokstäver per liggande A4 i Word, sedan klippte jag de och tog plastfickor runt, och slutligen tog jag en häftpistol och satte upp bokstäverna på sina rätta platser :P Var mycket enklare att fixa än jag trodde. 
 
Man ser typ inte ens bokstäverna på denna sista bilden, men detta är i alla fall ridbanan :) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi satte också nyss upp bokstäver, lite lättare att träna dressyrprogram då ;)

2013-05-11 @ 18:37:05
URL: http://slowmotionphoto.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0