Effektivt plugg

Idag tog jag ledigt från skolan för att plugga viktiga saker. Fredagar är en av de mest ovärda dagarna i skolan då vi bara har tre lektioner varav två av dem är helt värdelösa haha. Så har suttit hemma istället och jobbat på massa viktiga skolarbeten som ska in nu innan lovet. Jag gillar att vara så effektiv. Om jag inte hade varit så social hade jag lätt pluggat på distans istället :P 
 
Så den två sidor långa samhälleanalysen som skulle in till ikväll är klar och inskickad, och nu är det bara en typ fem sidor lång ekonomi grej kvar som ska skrivas till på söndag senast. 
 
Ikväll åker mamma och pappa till stallet och jag ska nog fortsätta mitt pluggande och leka lite med vovven. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0