Pikéer

Jag brukar inte skriva några utrustningsinlägg av något slag då jag inte (längre) är särskilt intresserad av det. Jag nöjer mig rätt bra nu med de fina saker jag redan har ;) 
 
Men något jag verkligen behöver är fler långärmade ridtröjor. Jag rider helst i långärmat, även på sommaren. Då skyddar det mot insekter och även faktiskt lite mot hemska skrapsår om man skulle fara i backen! Tidigare har jag alltid föredragit funtionströjor men har med åren insett att det är helt värdelöst när man ändå alltid har en säkerhetsväst ovanpå, som inte transporterar ut någon fukt alls ;) 
 
Så slår bort tanken om fler funktionströjor, och tänker istället pikéer. Dessa härliga pikéer såg jag precis just nu och jag gillar dem skarpt! :) De är från Perfect Sit of Sweden! 
 







Citaten är ju himla bra, och så rätt! 

Kommentarer
Postat av: Felicia Lagerkvist

Grymt snyggt! :D
roligt att du börjar blogga igen :D
kram på dig hoppas du har en toppen dag!

2013-10-16 @ 13:04:41
URL: http://www.eqous.blogg.se
Postat av: Julia

Dom är så sjukt snygga!!

Svar: Visst är dem! :D
Madde Andersson

2013-10-16 @ 21:54:32
URL: http://goldentex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0