Fredag

Idag hade jag bara en lektion i skolan, sedan slutade jag innan lunch och gav mig av in till stan och köpte lite nödvändiga saker som vinterjacka och andra kläder. Blev en vinterjacka från Zara som jag först var lite osäker på om jag gillade färgen eller inte, men nu gillar jag den mer faktiskt. Hade velat ha den i blått men det fanns bara stora storlekar kvar! Sedan också en lite tunnare vit/beige simpel vinterjacka från HM som var lite billigare och passar mer till allt, då vinterjackan från Zara skär sig lite med mycket i min garderob hehe.. Sedan också tröjor och svarta byxor, och en halsduk fick jag på köpet också hehe :) 
 
Kom på när jag var påväg hem att jag inte ens ätit någon lunch, så köpte mig lite goa pommes i en grill"kiosk" medan jag väntade på bussen :P 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0