Hemma

Är hemma idag från skolan för är lite sjuk. Ska kolla en film, vila lite, sedan ska jag ta en alvedon och göra lite nytta här hemma. Läxor, bloggdesigner, kanske tvätta lite också. Måste även uppdatera infot om hästarna. 
 
I lördags red vi ut med hästarna i skogen. Klättrade lite och tog några galopper. Rico blev jättetaggad när vi skulle vända och galoppera fram och tillbaka på en grusväg. Red lätt i galoppen och han fick sträcka ut lite mer än vanligt. 
 
I söndags tömkörde mamma Rico medan jag red Valle barbacka på volten. Det var så länge sedan jag red Valle och han är verkligen inte som Rico. Tog en stund innan jag började hitta lite knappar, men bitvis var han trevlig och han hade en rätt skön trav. Den brukar annars vara väldigt skumpig. Det blev ingen galopp idag men jag hoppas att jag får rida honom snart igen, för galoppen är hans skönaste gångart! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0