Det rullar på

Liten lägesrapport, Ricos ballongmage från sommaren har ännu inte försvunnit helt, men det är påväg åt rätt håll! Eller så har bara jag börjat vänja mig vid att han är tjock.. Nej men vi fortsätter galoppera honom så mycket vi kan och drar ner lite till på silaget han får inne, så kommer den nog försvinna snart :) 
 
Valle rider jag inte så ofta men de gånger jag suttit på honom har jag kunnat konstatera att han är sitt vanliga jag, han ändras inte så mycket från dag till dag som Rico gör ;) 
 
Rico blev lite ömfotad i framhovarna över vintern pga snösulorna, men han har fått en heltäckande sula där nu som skyddar. Han är pigg och glad som vanligt och verkar ha fått en hel del vårkänslor, lite sådär glad och tokig i galoppen :) 
 
Här är lite andra nyheter: 

- Jag har börjat trickträna Rico, och har satt ett långsiktigt mål som vi hela tiden ska sträva efter! 

- Jag och Rico sadlar sakta men säkert om till dressyr och den 18 maj ska vi åka på en Pay and Ride på gamla hemmaklubben Farsta! 

- Till sommaren kommer jag förmodligen ta emot beställningar på bloggdesigner igen. 

- Den 27 maj är det inflyttning till min lägenhet och då flyttar hästarna och mamma och pappa till vårt landställe, Fänninge! 

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, vilken underbar blogg!
Jag har startat en egen, den handlar om allt som rör hästar. Det blir noveller, roliga test&gåtor, senaste hästmodet, vad som händer i ryttareliten, en ridskola, bok/filmtips, tävlingar och massa mer!

Hoppas du tittar in, och kanske slänger in en liten kommentar?
MvH Elin

2014-04-27 @ 17:51:51
URL: http://gossiphorse.blogg.se
Postat av: Nathalie

Hej! Kan du göra en bloggdesign åt mig?:)

2014-05-04 @ 21:00:49
URL: http://nathaliehallbergs.blogg,se
Postat av: Sofia :)

Tar du emot design beställningar nu? :) älskar verkligen dem du gjort!

Svar: Kanske kommer sätta mig och göra designer om det finns intresse för det, mejla [email protected] om du vill beställa en!
Madde Andersson

2014-07-18 @ 00:02:51
URL: http://Coloza.blogg.se
Postat av: Lydia

Gör du fortfarande bloggdesigner? :)

Svar: Ja det gör jag! :)
Madde Andersson

2014-11-08 @ 19:41:42
URL: http://lydiaathieme.blogg.se
Postat av: Victoria

Hej!
Efter en längre period borta på fel spår är jag nu igång med bloggandet igen! Du kanske följde mig förut på victoriahavelid.blogg.se? Nu finns jag här på NoDoubt istället :)
Fin blogg btw

2015-03-08 @ 21:58:37
URL: http://nodoubt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0