:D Nya grejer är alltid kul??? :D

 

Richmond High Rider                       Förbygel med avtagbar martingal


Stövlarna var dom bästa jag kunde hitta under 3000, tyvärr låg ju mina älskade Supreme high rider på 3799, så lite ledsen blev jag :(

Självklart fick jag värsta beslutsångesten när vi stod vid kassan. Dessutom blev vi nästan lurade, dom sa att stövlarna kostade 2499 och sen så tar dom fram vuxenstorlekar till mig för att skaften var för korta, och så säger dom inte det! Så helt plötsligt var dom 300 kr dyrare, och då var det plötsligt bara en tusenlapp kvar till favoriterna (SOM JAG HADE RÅD MED!), men jag "förbjöds" av mina föräldrar att köpa dom -.-

Men nu börjar jag faktiskt gilla mina stövlar mer och mer nu när jag slutar jämföra med dom som är bättre, snyggare, bättre passform, och kostar mer XD :) Så jag är ändå nöjd nu.



Kommentarer
Postat av: Lina.

ska du köpa såna där stigbyglar som passar till dem också? :3

2011-03-06 @ 00:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0