Prao 5/5

Kom 30 minuter för sent för att tågen var jätteförsenade !

Gissa vad jag fick börja med att göra ? xD (Alla rätta svar får länkning !)

I alla fall så hände det inte så mycket idag, packade upp saker från Veredus och lite schabrak mm. Åt lunch och fortsatte sen med det jag gjorde innan lunch ;)

Avslutade med att fixa i ordning i butiken, hänga ut lite kläder osv :P

Fick sluta lite tidigare, men jag lyckades tajma bussarna fel så jag tog den resa som hade 4 byten -.- Fast det löste sig, för mamma hämtade mig i Stuvsta (efter 1 av 4 byten) :)


Kommentarer
Postat av: Lina.

Städa? :P :) <3

2011-05-06 @ 15:34:03
Postat av: Mimmi

Köpa/lägga undan saker du ville köra sen ;D Jag känner att jag fuskar lite här...

2011-05-06 @ 22:22:11
URL: http://skackarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0