Här kommer film

Var lite superduktig nu och fixade videon ! ;) Mamma hade filmat uppochned men det är fixat nu :D




Ett totalt missförstånd, Han kändes supertillbakadragen på kortsidan, ingen bjuding alls, så jag gasade på lite för mycket. Det gick så tusans fort så jag minns ingenting :) Ser ut som att han skulle hoppa men stannade sen halvvägs över, då trilla jag av, sen när han rivit frambommen och jag bakbommen var det ju hur lätt som helst att bara galoppetera över ;) 

Ser oftast rätt hemskt ut när jag ramlar av (har flera filmer faktiskt :P) men inte ett skrapsår ens, Rico skickade ner mig rätt varsamt haha - skämt åsido ! Han menade det såklart inte, stackarn <3 

Gick bara in och drack lite festis sen satt jag upp igen och red precis som om inget hade hänt :D Trodde inte det om mig själv, men om jag inte gjort illa mig så ska det inte vara någon skillnad på min ridning, kanske bara att jag är lite försiktig med hur jag gasar - alltid onödigt med ännu ett missförstånd :)  ;)

Kommentarer
Postat av: Cicci

går inte att se filmen...

2011-10-30 @ 19:36:59
URL: http://forevercissi.blogg.se/
Postat av: Lina.

åååh :')

2011-10-31 @ 18:17:15
Postat av: Lina.

oj haha, råkade skicka förra kommentaren i fel inlägg ;P



skönt att det gick bra iaf :o <3

2011-10-31 @ 18:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0