Dressyr på ängen 22/5 2012

Idag tränade jag dressyr, det var po-ängen x'D ... (pinsam tystnad)

Ursäkta för att jag är så oseriös, är lite lagom trött sådär och jag har inte photoshop på mammas dator så fick bli oredigerade bilder :) Hade på auto så ljuset blev lite knäppt ibland men inget att grina över :) Det blev en del ganska fina bilder i alla fall :D











































Ni får döma hur mycket ni vill det är upp till var och en av er, det finns inte EN ENDA bild som gör både häst och ryttare rättvisa :)

Men ni ska veta att jag analyserar dessa bilder värre än riktiga haters, jag letar fel i mig själv och hittar en massa också. Så ge gärna lite tips och så om ni ser något tokigt men jag är medveten om alla fel jag gör, hur innerhanden går för långt bak och jag sitter som en sopsäck så säg inget som inte är menat gott :) Tack :)




Kommentarer
Postat av: Cicci

Skälv tyckte jag att det såg fint ut ! Såklart kan man alltid bli bättre men ändå :) vilken äng var du på egentligen ? Känner inte igen den, hur kommer man dit ? :P

2012-05-22 @ 22:07:31
URL: http://ciccicarlssons.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Tycker ändå det ser fint ut! Härligt att se en ryttare som tillåter en öppen form och inte drar in hästen bakom lod. Fortsätt så så kommer styrkan att samla sig mycket mycket fortare

2012-05-22 @ 22:13:14
URL: http://felfri.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0