3. Min största rädsla

Min största rädsla är inte att ramla av, som vissa är väldigt rädda för. Min största rädsla är nog inte heller att ramla av och dö, utan min största rädsla är nog något i stil med.. att ramla av eller vara med i någon annan olycka och bli helt förlamad i hela kroppen så jag aldrig mer kommer kunna leka med hunden, rida, rita, måla och springa, göra kullerbyttor (XD) mm :(

Först tänkte jag, förlora en arm eller ett ben, men det går ju att fortsätta LEVA för det - och då menar jag inte Leva som i överleva, utan leva och ha roligt - man kan få en robotarm/ben och ändå fortsätta göra det man vill göra :)

Fattar ni hur jag tänker? :)

Min andra största rädsla är att alla jag känner och älskar försvinner, för då har jag ingenting kvar att leva för :O

Men oj vilket deprimerande inlägg :O xD

Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0