Avramling!! XD

Igår, fredag: Hoppade Eros och han är så rolig :d :3 vi gjorde inte så Mkt på lektionen Men han var rolig att rida ;)
Idag, Lördag: Började dagen med att rida Rico. Vi red ut och skulle ta en galopp på ängen ;) Men det var vara en sträcka som var bäst att rida på, så vi red där. Mamma hade söta Önska med sig också :d
Först skrittade vi den där sträckan bort, så skulle jag trava dit och galoppera tillbaka, Men när vi vände så.. Vet inte hur jag ska beskriva det, Men typ mini-stegrade lite och ylade typ.
Och så han blev så pigg att jag bestämde mig för att trava tillbaka också, men då tänkte jag att jag kunde galoppera bort istället nästa gång *smart idé* - hehe, eller inte XD
Iaf, första meterna gick det bra Men sen for han iväg med en väldig fart och jag fick inte stopp på honom :o ... Han störtgalopperade ett helt varv runt ängen och sen typ 1000 volter mitt på.
Utan stigbyglar också, för dom hade jag tappat för länge sen.. XD tillslut ramla jag av i ett hörn ;) jag landa mjukt Men var jätteandfådd!
Först stannade Rico och kollade vad jag gjorde där nere, han gick till och med fram till mig :d Men sen kom han på att han kunde springa till hagen, så mamma knöt fast Önska i en stolpe och sprang efter ;)
Jag satt upp igen direkt efter jag druckit lite festis och vi tog lite galopp på ridbanan/volten ;-) då var han lugn :d Nu har jag skrivit (på mobilen) hela vägen från Enliden till farsta, och nu ska jag rida igen :d

Madde

Kommentarer
Postat av: Mimmi

sv; Ja den var jättefin! Menade inte så! xD

2010-12-04 @ 16:06:41
URL: http://mimmilindstahl.blogg.se/
Postat av: Mikki

Prova det där tippset jag sa om en hest skenar funkar faktiskt,för det mesta ia alla fall ;D

2010-12-04 @ 20:36:20
URL: http://vmadickens.blogg.se/
Postat av: Lina.

ojskibojski :o

2010-12-06 @ 14:17:06
Postat av: Sofia/Kanin

Liten tokig hest!! Hur många gånger har du trillat av? :o

2010-12-08 @ 15:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0