Dagens Ridtur

Red skogen till galopp-/ridstigen och det var mysigt, förutom att grenarna hängde ner så långt att vi fick gå runt flera gånger, ut i djupsnön bredvid stigen. Sen red vi gatorna tillbaka. Han var lite misstänksam för det var länge sen han red åt det hållet vid dagiset, och då såg ju allting nytt ut och det var lite läskigt xD

Har som vanligt inga bilder, men söker fotografer nu på lovet, dock är mina små mästerfotografer tydligen upptagna heeeeela lovet :(

Alice: Du ska fortfarande sitta upp någon dag :( Det har dröjt alltför länge nu, så jag får en känsla av att du inte vill längre :O <3 Släng iväg ett sms eller kommentar så fort du vet när du kan! Gärna fler dagar om du vill :)

Madde


Kommentarer
Postat av: missay

hejsan :)

Förlåt för ett försenat god jul. Men hoppas att du hade en bra gårdag :D

2010-12-25 @ 20:28:10
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: Alice

Onsdag fm och torsdag tror jag ;)<3

2010-12-25 @ 21:22:12
Postat av: Sanna

Är Rico din häst ? :)

2010-12-25 @ 21:23:44
Postat av: Lina.

jag är inte upptagen heeela :D <3

2010-12-26 @ 13:46:38
Postat av: Mimmi

Så JAG ska inte sitta upp??? :O Föresten så kanske vendela ska testa att rida sheridan för att kanske bli medryttare XD

2010-12-26 @ 19:35:51
URL: http://ravich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0