Fel på blogg.se

Det har varit något fel på blogg.se, så jag kom inte in förrän nu :O

Ringde Lina (Lina Arvidsson, ridlärare) idag och fick veta att min sista gång på Farsta var förra veckan, då vi hade teori på lördagen och det gick bara sådär på fredagen :'( Kommer särkilt sakna fredagshoppningen! Hon sa också att om jag ville ha hjälp med Rico någon gång så kunde hon komma och ha lektion ;D Skulle vara jättekul, för det är ju till ganska stor del Lina-lektionerna jag kommer sakna! :D

Har ganska tråkigt just nu, har inte så mkt att göra xD Men ska kolla på teve och ta det lite lugnt innan jag ska till Ricohesten :D



(Ovan: En bild på Bacardi som Stella kan få ta om hon víll ;P)

Kommentarer
Postat av: Sofia/Kanin

NEEEJ!! Madde!:o när kommer du och hälsar på??<3<3<3 Kommer sakna dig SÅÅÅ mycket! :´(

2010-12-17 @ 15:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0