Julklappar

Nu har jag snart fått alla julklappar, utom Mimmis då ;)

Var hos Farfar idag och träffa kusinerna på Pappas sida :P

DETTA HAR JAG FÅTT NU, FRÅN STORA TJOCKA SLÄKTEN:
(Fet stil på det som jag önskade mig)

- Tofflor (DinSko) (mormor)
- En T-shirt (Farmor o stefan)
- Tjocktröja (farmor o stefan)
- Microfleece-underställ (mamma)
- Tre små prydnadsbjörnar (Farmor o stefan)
- Pannlampa (mormor)
- Pengar, ca 3100 kr (familjen, farmor, mormor, morfar)
- En digital fotoram (mamma o pappa)
- Dvd film Flicka o Flicka 2 (Morbror m familj)
- Dvd film Eclipse (Farfar o Ann-britt)
- Flätgele (Hööks) (Morbror m Familj)
- Prenumeration 6 nr av FotoDigital (Farfar o Ann-britt)
- Minneskort till mobil x2 (Brorsan + mormor(?))
-
Vantar (Farmor)
- 1 nr av Hippson (Farfar o Ann-britt)
- biobiljett (minns inte :O )
- presentkort 300 kr bio (farfar o Ann-Britt)
- ett par strumpor (symboliskt farfar o Ann-britt - för de fick alltid strumpor av sina mor och far - föräldrar när de var små x3)

För första gången på FLERA år .... Inte ett enda presentkort på Hööks/H&M xD Dock ör det nu jag behöver det, till skillnad från tidigare år... Köpte ryktborstar och ridvantar.. typ XD

Madde

Kommentarer
Postat av: Agnes/Marsvin

de va mycke de värkar som om du har varit snäll i år

2010-12-26 @ 21:50:05
Postat av: Sofia/Kanin

MYCKET SAKER!!!!!!!!!!!!!!!! ;D;D;D

2010-12-28 @ 20:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0