Inte så jättehästigt meeen . . .

Här kommer en inte så jättehästigt inlägg, men det gäller ju även ridstövlar och stallskor ;)

Tänkte HISSA stövelknekten faktiskt ! ;D Himla bra uppfinning :P När den inte står framme i hallen så brukar jag ta till med hälarna och försöka rycka av mig stövlarna eller skorna - vilket inte är så bra, man förstör ju stövlarna totalt om man håller på så varje dag xD



Mina läderstövlar brukar inte krångla, men mina vinterridstövlar (STEEDS, från Hööks) sitter som fastklistrade på fötterna! (brukar ha snörena löst knutna, så jag får på mig dom utan problem) :O Fast dom är ju välanvända, kanske därför xD


( Det här är förrförra-förra årets modell på vinterridstövlar, men ungefär såhär ser dom ut :P )

Innan vi köpte hem en stövelknekt till vår hall så hade jag jodhpurs, ganska nya var dom då. Dom fick jag knappt av mig XD Tex när jag var i omklädningsrummet i stallet krävdes det 4-5 personer för att rycka av dom, för då hade vi inte heller någon stövelknekt i omklädningsrummet xD Och nu när dom är uttöjda och fungerar som dom ska, så har jag köpt stövlar istället - haha? ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0