Pausade filmsekvenser


Framhoppningen, 90 räcket :P Kom lite efter i språnget, men han hoppade fint i alla fall xD :)


90-räcket själva banhoppningen ;)


Kråkhoppet som gjorde att jag svängde undan från oxern :O ser inte sååå hemskt ut på bilden, men Rico har tillräckligt svårt att bedömma avståndet, så ville inte försvåra det mer för honom :S Grejen är den att jag VET att han ställer upp och hoppar oavsett om vi styr mot en rad med hinderstöd eller bara en upphöjd bom - och eftersom han blir så rädd om vi river hinderstödet tänkte jag låta bli att göra det (vi var påväg mot hinderstödet på nästa hinder!)


andra gången vi kom på oxern, han hoppade av väldigt stort som ni ser, och i början hängde jag med, men när vi var över hindret kom jag efter :S :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0