Pay and Jump

Häst: Rico.
Aktivitet: Pay and Jump.
Längd: -.
Tränare/Instruktör: -.
Utrustning: bruna Benskydd fram, brun hoppsadel (prestige), marinblått schabrak, svart träns med aachennosgrimma och tvådelat tränsbett.
Intensitet (1-10): 8 (såååå duktig :D).
Känsla (1-10): 7-8 (Anledning längre ner!)
Övrigt: Mamma filmade :D



70 cm: (GRUNDOMGÅNG)

Han var pigg och lyssnade inte så bra, och det ledde till att det blev några kråkhopp och han hoppade av för nära, dör långt ifrån och allt möjligt xD Men omhoppningen gick bra. Så nöjd, men synd att jag red fel på grundomgången OCH omhoppningen (eller red inte fel på omhoppningen, utan frågade om vägen xD

(OMHOPPNING: )


80 cm: (GRUNGOMGÅNG)

Nu hade han lugnat sig och till och med blivit lite trött xD Så han gick lugnare och väntade på mig mera, det ledde till att både han och jag hann mäta avstånden lite bättre, så blev mycket bättre hopp :D Superduktig, jättestolt <3

(OMHOPPNING: )

Han hoppade alla lite tittiga hinder (vattenmatta och grind) utan problem :D Vattenmattan var inget konstigt, det hoppade vi nästan varje gång i husby :D Men den där grinden var lite småläskig xD :D

Längtar till nästa P&J :D :D :D Kanske på södertörn eller runsten nästa gång? ;)

Längtar längtar längtar xD

(Säg till om inte filmerna syns, för min dator kan inte visa allihopa i samma inlägg :O ? )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0