Svar på kommentar

Anonym om MÅL med Rico (2011?):
vrf travar och galopperar du inte ute?

Svar: Har inte blivit något sedan han drog med mig på ängen (första gången jag ramlade av han), först var det för mkt snö så han blev för pigg, senare när vi började lita mer på varandra så kom isen och det var glashalt överallt som man skulle kunnat galoppera. Nu kom ju geggtiden, klart det går att galoppera men det är väldigt geggigt.
Travar gör jag ute, om han inte är spänd som en stålfjäder ;) . 
Men oftast går mamma med när jag rider och då måste jag trava fram och tillbaka, och många hästar blir väldigt starka "på hemvägen"/"mot flocken".
Vill ju rida ut mer i grupp eller i alla fall med en annan häst, så vi kan börja lite mer med både mer trav och galopp :)

Lite komplicerat, men hoppas man fattar ;)


Kommentarer
Postat av: Lina.

man fattar :D

2011-04-18 @ 22:54:15
Postat av: lovisa

allt bra?:)

just nu har jag 3 kanontävlingar på bloggen!

1 - vinn valfri bikini/monokini från www.brandsinfashion.com.

2 - vinn valfri vara ur fashionbox.se's sortiment.

3 - vinn ett par valfria strumpbyxor från www.snyggastrumpbyxor.se

2011-04-19 @ 15:43:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Emily

man fattar ;D vet inte hur långt ditt stall e från frv men annars kan du komma förbi oss så kan jag o julius dra ut med dig :) han e en lugn o bra ledarhäst. han kan flippa han med men väääldigt sällan :P

2011-04-19 @ 16:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0