snabb berättelse

Övernattningen gick bra, vi sov i husetbredvidstalletsomjagintevetvaddenheter klubbstugan, alldeles bakom stallet :D Vi kvällsfodrade och kollade på Twilight, sen gick vi och la oss kanske vid 1? (eller några av oss tidigare, några av oss senare?) ?  Vi berättade också lite spökhistorier och sånt, som man brukar på övernattningar :P

Ställde klockan på 7, har jag för mig? Men alla vaknade vid 6, konstigt nog xD Så när jag ätit frukost och städat undan mina grejer gick jag ner till stallet och strax efter det kom mamma och therese. Vi gick upp på volten och skrittade och travade honom, och han markerade inte ngt längre :O Men vi bestämde att Therese skulle kolla lite extra på honom på lektionen, isåfall skulle jag avbryta ;)

Men han var helt ren och visade inga tecken på att han hade ont, så jag red även andra passet efter lunch :D




Kommentarer
Postat av: celice

Haha, det var jätte kul!! Carro vaknade kl 5 och skrek på gardinerna, typ därför alla var uppe tidigt.

2011-04-21 @ 20:45:49
Postat av: Lina.

Vad skönt att han är bra igen :D

2011-04-22 @ 22:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0