Varför gör jag såhär egentligen ?


Jag läser andras bloggar, läser om deras framgångar och träningar och tävlingar.
Jag plågar mig själv utan att själv veta om det ! Inte förrän efteråt.
Grejen med att läsa bloggar, är att man blir så inspirerad, peppad, man vill liksom ge allt - på träning och tävling.
Hann inte komma ut på EN ENDA liten tävling innan det här kom upp.
Jag bara går och tänker, hela tiden,

TÄNK OM vi inte hade åkt till örebro detta året,
TÄNK OM jag bara hade gett upp när han började snurra runt,
TÄNK OM jag hade varit kvick nog att sitta kvar?


Hade det varit annorlunda då ? Eller hade allt bara hänt dagen efter istället ? -.-

Ni som varit med ett tag förstår nog vad det här handlar om. Ni stackare som följt mig hela den här långa resan - ni förstår.

Ni andra - fråga. Det är en lång historia men jag kan berätta den igen, eller bara hänvisa er till alla tidigare inlägg från den tiden.

Herrejösses, låter som att jag är 70 år gammal och tänker tillbaka på tiden när jag var 21 . . . typ xD


Kommentarer
Postat av: olivia

Sv; haha hon tycker de är jätte kul att hoppa men hinder över 80 kommer hon inte över eftersom hon inte är utbildad i den nivån, hon tycker de är lite läskigt

2011-08-05 @ 09:24:27
URL: http://hoppomarkarbete.blogg.se/
Postat av: olivia

:)

2011-08-05 @ 09:25:30
URL: http://hoppomarkarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0