Är det bara jag ? :o

Är det bara jag eller ÄR den gamla scapaschabraket snyggare (färg, mönster) än den nya ? I alla fall när man jämför de limegröna varianterna :s ?

Gamla:                                                           Nya:
 

dock gör ingen av bilderna färgen rättvisa, den nya är väl inte så gul och den gamla är väl inte så mycket åt det äppelgröna hållet ?

Hmmm ... Någon som har ett grönt scapa eller i alla fall har sett en med egna ögon ? De bilder jag sett på fuxar som har någon av dessa ... båda ser ju bra ut liksom. Men dessa bilder ovan känns rätt missvisande ?

Här ser de tex ut att vara ungefär samma färg:


Eller är det bara jag ? :o

Kommentarer
Postat av: Lina.

Färg vet jag inte men jag gillar mönstret på det nya! :P

2011-12-05 @ 17:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0