Luddigt

Nu när det inte blir särskilt mycket träningar så kommer det inte bli lika mycket planering, uatn vi kommer ta det lite dag för dag tror jag ! Det kommer inte bli att jag och mamma har några specifika "dagar" utan vi kommer rida när det passar oss :)

Vet inte om det fortfarande gäller, men Mikki frågade mig för en tid sen om jag kunde ha hand om Madicken en tid i jul - vilket skulle vara väldigt roligt såklart. Isåfall - de dagar mamma rider Rico kommer jag rida Madicken och de dagar jag ska rida Rico kommer jag rida två hästar (vet inte hur viktbärande Madicken är, men mamma är ju rätt liten så hon kanske kan rida henne också :P) per dag. Och så får Madicken vila kanske en gång i veckan :)

Ska höra med Mikki nu om hon fortfarande ska bort över Jul, isåfall kommer ni följa två pållar en liten tid :D

Sååååå kommer bli lite ont om planering här på bloggen men jag tror inte det gör så mycket ? ;) Vi kommer såklart planera lite smått hemma varje vecka men det kommer mest bli uteritter av olika slag, ibland klättring, ibland kondition och lite skritturer ibland också såklart :)


Charmig bild ^^ Från innan sommaren någon gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0