Något jag saknar väääldigt mycket ...

Detta är något jag saknar väldigt mycket att göra ...

Att bara sätta sig ned med datorn och lyssna på musik på hög volym,
att bara sitta ner och måla och timmarna bara går.
Att bara sätta sig ned med ritplattan och måla,
måla av någon man älskar väldigt mycket.
Och sedan bli nöjd också.

Detta är något jag saknar...



¨




Jag vill bara få några dagar helt ledigt och kunna sitta och måla dag ut och dag in. Det är ett väldigt stort intresse, men det är inte alls ofta jag gör det längre ! Tiden räcker inte till häst, hund, katt, blogg, skola, läxor, fota OCH måla ! Det värsta är att jag aldrig blir klar med det jag påbörjat, för om jag "bara" målar i 2h en gång och inte är klar då, så blir den aldrig klar !

Om vi då tar bilderna ovan som exempel, de ser ju ganska färdiga ut egentligen MEN ingen av dom har en bakgrund ^^ ! Jag känner mig själv så väl att jag vet att jag INTE kommer göra en bakgrund till någon av dom om jag inte får god tid på mig att göra den ^^

Men om jag nu får tid över till detta nu över jullovet som kommer - VAD SKA JAG GÖRA FÖR BAKGRUND ? :O Jag har 0 fantasi :( Så säg gärna till om ni kommer på något som skulle passa, annars gör jag ingen bakgrund eller eventuellt någon enfärgad tråkig ... :P :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0