10 saker ni kanske inte visste...


1. Jag rör mig inte UR FLÄCKEN när jag sover! :O

2. Jag HATAR Amy Diamond och Justin Bieber... :)

3. När jag var liten hade jag både cykelhästar och lufthästar :3

4. Jag drömmer sällan mardrömmar! (peppar peppar..?) Senast var för mer än 3 år sen tror jag...

5. Jag är en fuxmagnet 8'D

6. Jag är väldigt mörkrädd och om jag tex går på en mörk gata tror jag alltid att någon gömmer sig i busken eller bakom ett träd! :S

7. Nu efter flytten får jag ofta för mig att någon gömmer sig i mitt hus...

8. Om jag kliar mig på ryggen med vänster hand måste jag klia mig på ryggen med höger hand, om jag rätar till hjälmen med vänster hand måste jag göra detsamma med höger hand osv.. :O

9. Jag är en godisgris! :D Jag älskar godis! :D

10. Jag ÄLSKAR apelsiner och äpplen :D Äter MINST två varje dag, och om jag glömmer så måste jag äta fyra nästa dag xD

Hoppas ni blev lite överraskade :D

-
Första bilden på Rico när han kom hem <3


Kommentarer
Postat av: Lina.

jag visste alla ;) <3

2011-02-20 @ 18:19:39
Postat av: Madde

Typiskt Lina <3

2011-02-20 @ 18:20:43
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0